aliceandersson

Alla inlägg den 17 december 2010

Av alice andersson - 17 december 2010 21:46

Hej!

nu har jag inte bloggat på en vecka typ, men orka.

igår var jag i marieberg och shoppade julklappar,

de va nice.


de är ju bara 7 dagar kvar till jul   

värsta happyfacet ju !


på tisdag blir de att byta julklappar,

soft.


asså vet ni?

jag hatar, verkligen hatar min jävla hosta !

den vill ju fan aldrig försvinna !

jag tror jag blir tokig,

jag har ju hostat i över en vecka nu ju!


hoppas att de blir bättre till på onsdag,

då när jag ska dö.


ville bara berätta att Sterling Knight är snyggast på denna jord!

jaa, med Ian o Zac oxå ofc !


måste förresten lägga till att jag blir så jävla trött på dom som tjatar på att låtar är gammla !

asså liksom, du kan inte lyssna på de där, den är ju jätte gammal !

jag har inte sett ngt bäst före datum på ngn låt jag har hört ?


blir en egobild idag, hoppas ingen misstycker !


 


de kommer alltid att vara du


kraaam / aliceandersson


dagens låt; if you don't mean it - Markus Fagervall


Ovido - Quiz & Flashcards