aliceandersson

Alla inlägg den 1 december 2010

Av alice andersson - 1 december 2010 19:20

Tjosan !

idag har de inte hänt så mkt, skolan, musikfördjupning, ridskolan..

för de första hade jag faktiskt en super bra hår dag !

roligt att de kan hända ngn gång i bland oxå! :D

jag o Linn spelade hero, men de va massa annat folk där med.

som spelade in, höhö. fast dom inte fick...! xd

hehe, sen vare lunch o de va blä.

efter skolan gjorde jag inte så mkt, åt lite mackor o va uppe hos mormor med^^

där fick jag o kajsa 100kr var, soft !

sen så skulle jag ju ut till ridskolan eftersom att de är onsdag.

jag o Linnéa va ju helt... värre än vanligt xd

haha vi skrattade åt allt.

och sen när vi kom fram va de teori *suck*

men då skrattade vi mest då oxå.

sen efteråt i bilen hem... asså vetifan inte va vi hade gjort..

vi skrattade, misstolkade, sjöng dagislåtar, skrattade, misstolkade, skrattade, skrattade...

haha de va kul ! xd

och nu sitter jag här o chattar med söta Jennifer, glöm inte hennes blogg ! www.blommanssyster.blogg.se


sen nu när jag kom hem blev jag arg på min syster, argh.

och alltid får man höra samma sak "alice, låt kajsa få de. du är ju äldre och fattar bättre. alice, annars blir de sånt liv o ni  som har gäster"

men de är alltid jag som ska ge mig, och de är alltid mitt fel när hon börjar stortjuta!

någon som har småsyskon som fattar ?

sen så kom pappa o skulle prata med mig, o då skulle jag ju va arg så jag bah, asså jag va ju arg men jag ville att han skulle dra. så jag bah; MEN GÅ DÅ!! OCH SLÄCK DÖRREN !

man bah, fan. jag skulle ju va cool o skrika ! sen blev de ju itne bättre av att man skriker "och lämna mig i FLED!"

asså snacka om att känna sig misslyckad !


men sen så fick jag en biff iaf, blodig ofc!

asså jag förstår mig inte på folk som äter biff välstekt, smaken försvinner ju !

asså urk.


asså, jag måste för de första sluta säga "asså" hela tiden, men jag måste åka o julhandla ! de är ju så mysigt, nån som vill hänga på? :D


okej, men här kommer 3 heta hunkar!

1. Zac Efron

2. Sterling Knight

3. Ian Somerhalder  


slänger dessutom in en bild på Ian

 


jagvetintevadjagskagöra,

jagvetintehurjagskakänna,


kraaaaam/ aliceandersson


dagens låt; Come Down With Love - Allstar Weekend


 

 



Ovido - Quiz & Flashcards