aliceandersson

Alla inlägg den 4 december 2010

Av alice andersson - 4 december 2010 20:08

heeej

idag har jag gjort ett pepparkakshus.

fast de är inte klart än

vi ska sätta ihop de i morrn.

de är typ super stort med terass,

bord, matta?, granar o skit.'

hoppas att vi får ihop de oxå!

jag får fixa en bild tills imorgon ;)


och så var de julbord idag oxå,

eftersom att de bara va 8st så

åt vi de med.

mums.

fast man blir ju jävligt mätt på't.


och pappa har återupptagit sin musikkarriär, höhö.

han sitter nere vid flygeln och komponerar ;p

vi var med i tidningen idag oxå,

i ngn julspecial typ, haha.

soft


idag är de bara 20 dagar till jul, wiiie.

de är kuul.

jag tror att vi kmr att åka till marieberg

nästa lördag, förhoppningsvis.


min sladd till mp4:an är typ asaglapp så

om jag rör mig typ jättelite så oansluter

den sig, irriterande eller vad?


lista på 5 bra nya (för mig) låtar:


1. The View

2. Iris

3. Wonderwall

4. Underdog

5. Still Waiting


    


i feel so empty..


kraaaam/ aliceandersson


dagens låt; The story about a girl - Angelicah


Ovido - Quiz & Flashcards