aliceandersson

Alla inlägg under februari 2011

Av alice andersson - 21 februari 2011 12:19

Tjolahoppsan!

oppsan, jag har visst inte bloggat på typ 2 månader^^

men äsch, jag gör ju de nu ! :D


I går åkte vi till örebro och köpte skrivbord, skrivbordsstol, hylla och spegel till mitt rum, de blev asa nice !

Idag blir de att åka in till Vingåker o vara med Beccis ;D

Ska sova kvar där med  ;)


Sitter här och lyssnar på Harry Potter soundtrack, höhö xp men musiken är faktiskt jäkligt bra !

Jag tittade på de vises sten häromdagen, snacka vilken skillnad mot dödsrelikerna måste jag säga !

Asså den blir ju bara mörkare o mörkare ju fler filmer man ser, men dom blir ju inte sämre för det !


Någon som vill  ha potter maraton med mig förresten? :)


vi höres när vi syn, justfan, vad tycker ni om min nya header? jag blev rätt nöjd faktiskt ;)


vi ses ! ;D


kram/ alice'andersson


 

ja jag vet att bilden är enormt gammal..

Ovido - Quiz & Flashcards