aliceandersson

Alla inlägg under juni 2011

Av alice andersson - 30 juni 2011 20:51

först när jag läste "Drömstad" tänkte jag att detta blir svårt, ack så jag bedrog mig.

det är inte svårt alls faktiskt.

London

jag vet inte varför men jag gillar det verkligen.

jag har visserligen inte varit där (än) men det verkar så nice där.

dessutom finns ju dubbeldäckarna där.

det känns så rätt med London.

men vem vet, jag kanske ändrar mig när jag har vart där..

men just nu är min drömstad London.


 

Av alice andersson - 29 juni 2011 19:27

hm, ett ställe jag har vart på, det får bli Kanarieöarna.

vi var där för 2 år sen, det var riktigt nice!

så ja, här kommer väl en bild då :)


 

Av alice andersson - 27 juni 2011 16:34

hm, något jag oroar mig för, bra fråga..

jag oroar mig för att jag ska ge upp och att det blir som det alltid har varit.

jag oroar mig för att jag skulle kunna misslyckas denna sommar, men det är ju bara upp till mig.

det finns säkert mer saker, men inte vad jag kommer på nu i alla fall.


jag hoppas innerligt att jag klarar detta och att resultatet blir extremt bra! 

Av alice andersson - 25 juni 2011 13:42

ja fast nu blir det ju mer "bilder på mina bästa vänner", inte bara en vän ;p

haha, ja men här kommer det lite bilder då :))


Bild 1: Jag och Jennifer :)

Bild 2: Jag och Lisa :>

Bild 3: Erica och Jag (:

     

Av alice andersson - 24 juni 2011 21:42

meningen bakom mitt bloggnamn, hm..

asså, jag heter ju Alice Andersson och därför blev bloggnamnet desamma.

jag har väl inte så bra fantasi kanske :p

men ah, det var väl inte så mkt mer att säga..

jo justja!


GLAD MIDSOMMAR ALLIHOPA!    

Av alice andersson - 23 juni 2011 18:02

hm en dålig vana, vart ska jag börja? 

hah nej men en dålig vana, jag..

jag ehm.. det finns säkert någonting som inte är så bra, men vad?

jo nu vet jag!

jag bryr mig alldeles för mycket om vad andra ska tycka och tänka om mig.

det är något jag skulle vilja vara utan, men om jag bara övar mig så kommer jag säkert fixa det :))


 

Av alice andersson - 22 juni 2011 14:09

jag heter Sanda Margaretha i mellan namn, ja Sanda.

förr när jag var mindre tyckte jag om mina mellannamn, har jag för mig..

men nu på senare tid så känns det som mina mellannamn är helt jävla galna.

fast det beror nog på att när jag hör vad alla andra heter i mellannamn och så känns mina så.. ah.

men egentligen tycker jag nog om dom i alla fall, det är ju inte särskilt många som heter det direkt ;)

Ovido - Quiz & Flashcards