aliceandersson

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av alice andersson - 16 juni 2011 13:59

Min favorit årstid, hm.. den var svår..

Jag älskar sommaren för att det är varmt och man kan bada o så, dessutom så kan man ju tälta och annat kul.

Men jag älskar vintern också, delvis för att det är jul och för att det bara är så mysigt på julen! Sitta inne vid en brasa med varm choklad eller vara ute i snön..

Våren tycker jag också om,  det är så skönt när man ser det första gräset och blommorna som kommer upp. man blir så pigg och får så mycket energi! 

Hösten tycker jag också, jag fyller ju då ;p haha, men jag älskar när det regnar (och det gör det ju rätt mkt på hösten..) fast jag tror att hösten är den årstiden jag minst tycker om.


så jaa, jag gillar alla årstider helt enkelt!

fast våren och sommaren är nog mina favoriter, 

och vintern..

Ovido - Quiz & Flashcards