aliceandersson

Direktlänk till inlägg 22 juni 2011

Dag 8 – Mitt andranamn – och vad jag tycker om det.

Av alice andersson - 22 juni 2011 14:09

jag heter Sanda Margaretha i mellan namn, ja Sanda.

förr när jag var mindre tyckte jag om mina mellannamn, har jag för mig..

men nu på senare tid så känns det som mina mellannamn är helt jävla galna.

fast det beror nog på att när jag hör vad alla andra heter i mellannamn och så känns mina så.. ah.

men egentligen tycker jag nog om dom i alla fall, det är ju inte särskilt många som heter det direkt ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alice andersson - 5 juli 2011 21:31


hm, jag skulle nog vilja vara Lea Michele från Glee. tänk att kunna sjunga så bra som hon gör, och dessutom vara med i Glee! det skulle vara toppen!     8 DAGAR KVAR!      ...

Av alice andersson - 4 juli 2011 10:01

jag har inte någon speciell väska som jag alltid har med mig. jag har knappt väska alls faktiskt, men om jag har det så brukar jag väl oftast ha plånboken, asså jag vet faktiskt inte. jag har så sällan väska, jag brukar ha allt i fickorna :p ...

Av alice andersson - 3 juli 2011 21:28


ett ögonblick? ja sånna har jag varit med om några gånger faktiskt.. ett ögonblick, vad kan menas med det? jag vetifan vad jag ska skriva om.. ett ögonblick. hm, nej gush jag kan inte! det får bli en helt oskyldig bild i stället, som inte...

Av alice andersson - 2 juli 2011 12:15

något jag ångrar, den var svår.. undrar vad det skulle kunna vara.. jag ångrar att jag inte berättade för killen jag tyckte om mycket tidigare än vad jag gjorde. annars tror jag inte att jag ångrar något,  det finns säkert en mening med allt. ...

Av alice andersson - 1 juli 2011 09:55


hm 2år sen, när va det? 2009 måste de ha vart, de var när jag börja 7an?  tror jag, jo men det måste de. fast 2009 såg jag ut på väldigt många vis, jag hade superkort hår, rött hår, pannlugg.. men här kommer en bild som jag tog innan vi åkte ...

Ovido - Quiz & Flashcards