aliceandersson

Alla inlägg under september 2010

Av alice andersson - 25 september 2010 20:41

Tjo !

Jag tänkte bara göra ett litet kort inlägg med lite bilder o berätta vad jag fick (:

Från Farfar; 2 notböcker & 500:-

Från Farmor; Vantar, Harry Potter och Fenixorden, linne, 2 iq-test & 686,50:-

Från Mormor & Jajja; Smyckeskrin

Från Helene; Nagellack, halsband & plektrum (4st ! :D)


  Jag o Farmor, sry för mitt ansikte..


  Jag

  Kajsa o Pappa

  Rolle o Farmor

  Helene, Farfar, Mormor o Jajja

  Rolle, Farmor o Mamma

  Min fina dukning (:

  Currykyckling, muumms..

  Förätten ;p

  Min supercoola tårta :D 


Kraaam / aliceandersson

Av alice andersson - 25 september 2010 08:53

Hej !

Nu är jag äntligen 14 ! yey ! ehm, jag vakna vid 6 i morse men vill inte gå upp eftersom att dom skulle komma in o sjunga, vid 9.. -.- Haha, men jag somna om efter ett tag o sen 8 kom de in med presenter o frukost ;D Fast vi kom på att min säng är för liten för att 4 personer ska få plats så vi gick ut i vardagsrummet. Hittils har jag fått; 2pack armband från Erica, 1 skiva med Timo Räisänen från Lisa H,

2 skivor, blått (assnyggt) nagellack, 2 filmer, ett minneskort till mp4;an 8GB, en tunika, ett par byxor, en cardigan, trosor & strumpor. Fast mer får jag väl i eftermiddag när släckten kmr ;) Dom kmr 3 och jag ska göra mat (: 3 rätters, men jag har inte bestämmt förätt än.. Måste komma på ngn, sen måste vi göra en tårta oxå! De kan man ju inte glömma ! 



 

Kraaaaam / aliceandersson


Dagens låt; Hero - Drew Ryan Scott

Av alice andersson - 18 september 2010 19:31

Tjoho!

Nu vare 2 veckor sen jag blogga.. hmm, aja. Idag vaknade jag 8 och kunde itne somna om -.-' Så jag gick upp och satte mig vid datan :p Sen vid 2 halv 3 gick jag o mamma till affärn o handlade grejs till pizza, jag gjorde min hemkunskapsläxa idag. Sen gick vi upp till mormor o prata lite med henne. Hon berättade hur hon o morfar träffades, de va en gullig berättelse :') Dom har ju vart tsm i 58år ! :o De är coolt (h) Ehm sen vid 5 började jag med pizzan, den blev riktigt god faktiskt ! Sen till efterrätt åt vi kladdkaka (köpt) de va mandel i oxå, men de va bara gott ;D Och så har jag gjort en design till samras blogg, den blev riktigt bra ; http://ssamraa.bloggplatsen.se/


Sen så ska jag byta ridgrupp också, men jag vet inte vilken.. Lina (min ridlärare) tyckte att jag skulle kunna rida kl. 18.45 men jag såg när dom red förra veckan o dom är typ jätte bra ! Jag skulle ju skämma ut mig själv ! Men hon skulle komma med några förslag så de kanske inte nödvändigtvis blir den.


Kraaaam/ aliceandersson


Dagens låt ; The scientist - Coldplay

Av alice andersson - 4 september 2010 20:56

Hej !

Idag har de inte hänt ett skit, jo jag har klippt gräset.. woow.. Ehm, veckan har vart ok.. I går bakade vi pizza på Hemkunskapen, fast jag tyckte inte att min blev god :p I torsdags fick jag mitt pris för kängru tävlingen förra året, en miniräknare.. Heh, kul.. Ehm, jag vet itne vad jag ska skriva.. 21 dagar tills jag fyller! xd Jag va med Erica i torsdags oxå, vi tog kort :p Haha de blev nåra stycken.. (a) Jag lägger upp nåra här ;)

Äsch, nu  skiter jag i det här!

vi hörs !


Kraaam/ aliceandersson


  

       


Dagens låt ; Fly with me - Jonas Brothers

Ovido - Quiz & Flashcards