aliceandersson

Alla inlägg den 2 december 2010

Av alice andersson - 2 december 2010 16:51

 

nonononononononononooooooooooooo

jag hade skrivit ett rätt långt inlägg o så tröck jag bort allt, bajs.'

och nu orkar jag inte skriva mer.

jag skrev ju typ om att susanne har slutat,

att vi va i skyddsrummet & att matteprovsresultatet va bajs.

att i morgon ska jag nog kanske åka till katrineholm o shoppa och träffa friends?   


och så skrev jag att vi har fått hem godis men skummtomtar (skumma tomtar) inte fanns så då bidde de ngt annat !


crec que si

de 4 bästa tecknade serier/filmer;


1. Svampbob Fyrkant

2. Bambi

3. Lejonkungen

 4. Björnbröder


slänger in en bild på snygge zac

  

 

i really want you, to really want me

 

imorrn blir de nog k-holm, ngn som hänger på`?   

 

kraaam/ aliceandersson

 

dagens låt; Wonderwall - Oasis

Ovido - Quiz & Flashcards