aliceandersson

Alla inlägg under juni 2010

Av alice andersson - 19 juni 2010 22:15

Hej !

Idag åkte jag till Tove direkt när jag vaknade för hon kände sig så ensam ;)

Så jag tog cykeln och åkte till brevens (hon är hundvakt där), när klockan va halv 3 typ cyklade jag hem för att jobba. Bara en dag kvar nu, skönt. Jag har bestämt mig för att lära mig hela "Månskenssonaten", så jag har fixat noter och nu är de bara att lära sig !

Efter jag hade jobbat bakade vi pizza, den blev ok. Sen gick jag och började kolla på "Harry Potter och de vises sten". Men sen kom jag på att jag behövde duscha så jag avbröt i filmen och gick ner. Men nu har jag fortsatt kolla och bestämt mig för att ha Harry Potter maraton xp

Sry att jag inte blogga igår men hade inte tid och min data brann. Nej men typ.


Kraaaaaaaam / aliceandersson


Dagens Film ; Harry Potter och de vises sten (:

Dagens Låt ; All the right moves - OneRepublic (:



  

Av alice andersson - 17 juni 2010 18:05

Hallå, idag har de inte hänt så väldans mkt.

Vakna vid 11 p.g.a att farmor kom och väckte mig, så då gick jag upp och följde med henne hem. Jag var där rätt länge och läste ut Genom dina ögon - Stephenie Meyer. Den va faktiskt väldigt bra, läs den ;p

Så jag tänkte börja med dagens bok, men dagens låt oxå (:

Så dagens bok blir Genom dina ögon, den är okej. Jag kom inte in i den förrän i mitten typ, lite seg i början tkr jag. Men när man väl kommer in i den kan man inte sluta ! 

Dagens låt blir ;

http://www.youtube.com/watch?v=vyDRbx8nWFg

Alice - Avril Lavinge (;


De har ju varit super väder idag, och så har man bara suttit inne "/ Hmm, får tänka på de tills imorrn... Jag vill ju faktiskt bli lite brun och då är de ju en fördel att va ute xp


Men nu ska jag kolla film, bajj !


Kraaaaaam / aliceandersson


Bara för att Flippan är sötast ! <3


 

Av alice andersson - 16 juni 2010 20:24

Helloj!

Nu har jag precis kommit hem från ridningen typ, Linnea hade inte tårta med sig..

Men de va kul iaf ! Vi hade voltige och vi fick longera varann (: Alina kunde stå på Skorpan utan att hålla i sig, de gjorde typ alla ;p Fast de höll i sig^^ 

Ååh jag längtar till på lördag då Malin ska ha feest ! ;D

Kolla in hennes blogg föresten ; http://emomaalin.bloggplatsen.se/

De blir inge Viala imorrn med Julia, hon är inte hemma xp


Tänkte att jag skulle börja med dagens låt, de vore kul (:

Så här är dagens lååååt ;

Lasse Lindh - Svenska Hjärtan (:


http://www.youtube.com/watch?v=NTdoKrZsFJg


Nu ska jag kolla på Grey's Anatomy, de är ju jätte spännande nu!

Kommer Derek & Alex att överleva? ;o

De får man ju hoppas !

För jag har inte hört att dom ska sluta i serien?

De är ju säsongsavslutning oxå :(

Seees ! ;D


Kraaaam / aliceandersson

Av alice andersson - 16 juni 2010 11:45

Hej !

Idag känns de verkligen som sommar ! 32grader utanför mitt fönster på morgonen ! Soooft ! ;D

Igår kollade jag på en riktigt bra film, Pirates of the Caribbean; The curse of the black pearl. Ja jag är lite efter som såg den första gången i går.. ;p

Men spel roll, jag har ju sett den iaf ;D

Så nu längtar jag efter att de 2 andra filmerna (2:an och 3:an) ska ladda ner (:

Idag är de ridavslutning oxå, vi ska ha voltige. De kmr nog bli kul, jag tror tillochmed att Linnea N skulle ha med sig tårta... De vore gott i så fall^^

Nu ska jag till affären och hämta ut ett paket som har kommit från ellos, och så ska jag köpa fika till i morrn ! Bloggar mer i kväll ! ;D



Kraaaaaaaam / aliceandersson


 

Haha, jag ser lite kul ut bara :p

Av alice andersson - 15 juni 2010 16:56

Hej, igen.. ;p

Nu har jag klippt de jävla gräset, asså fyfan.. Aldrig mer, ALDRIG !

De va asjobbigt ! Gräset va typ 1dm högt så man va tvungen att lyfta på gräsklipparn varannan meter -.-'

Sen vid 3 åkte jag när med Kajsa och hennes kompis till sjön, jag hade tänkt att bada men ångrade mig xp

Just nu sitter jag och gör absolut ingenting, lyssnar på lite bra musik bara ;)

På torsdag blir de att dra till Viala med Julia, soft (:

och på lördag blir de feeeeest ;D

Ååh, jag måste verkligen hitta ngn film att se ! Riktigt jävla filmsugen och så har man ingen film "/

Fast jag kan nog ta och läsa lite böcker annars, jag får tänka på de^^

Nu börjar jag fatta att de är sommarlov och att jag inte ska till skolan, de är riktigt skönt ! Fast de är lite tråkigt oxå... Man ser inte allt folk lika mkt, vilket är synd !

Nu ska jag hitta ngn film att se !


Kraaaam / aliceandersson


 

P.s Gammal bild men ni överlever nog ;) D.s

Av alice andersson - 15 juni 2010 12:54

Tjena !

Nu har jag gjort ny blogg i hopp om att jag kanske ska hitta ngn blogglust ;p

Idag har de inte hänt så mkt, än.. Jag va tvungen att gå upp 8 eftersom att jag skulle med Kajsa till fritids. Sen gick jag hem och hjälpte pappa lite, fast han behövde inte så mkt hjälp så vi prata mest x) Jag har lovat att klippa gräset oxå -.-' så de är väl bäst att göra de innan Kajsa kmr hem och jag ska med henne till sjön ;)


Kram / aliceandersson 


 
Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards