aliceandersson

Alla inlägg den 25 juni 2010

Av alice andersson - 25 juni 2010 22:03

Tja !

Idag har de vart midsommmar, en väldigt händelserik dag om jag får säga't själv. Först i morse kom mamma in till mig och frågade om hon fick väcka mig, de är inget man frågar om tkr jag ! Men då gick jag upp iaf och läste lite^^ Sen när jag hade gått ner bad pappa mig att fixa tårtorna till gästerna i kväll, de gjorde jag då. Sen åt jag lite och så gick jag och min moder till affären och köpte dill, persilja och sallad. Vid 2 gick jag till Kvarnängsparken och kollade när dom reste stången, de va inte mkt annat att se... Så jag gick hem när de hade fått upp midsommarstången och fortsatte att läsa till klockan va 10 över 5 typ. Då cyklade jag bort till farmor och käka lite, sen vid 5 över, 20 i 6 cyklade jag och Rolle till Brevens för att kolla där. De tog en jävla tid för de att börja ! Sen när alla hade gått förbi med sina grejs åkte vi hem igen. Och när vi kom hem till farmor igen va de värsta kändisen där ;o Haha okej, de va bara Krille men iaf x) Vi fika lite med glass och jordgubbar, sen vid 8 kom Danne och Siv som sa att de hade bråttom för dom skulle åka och grilla hos farfar (några hus från farmor xp). Så då cyklade jag hem och fortsatte att läsa ;p Sen för typ inte länge sen hörde jag sirener och tittade ut, då var de brandkåren som var på väg någonstans (farmor sa att dom åkte mot Brevens). Nu ska jag börja i en ny bok, på engelska ! ;o Hoppas att jag fattar lite iaf (:

Orkar inte med dagens film längre... Så i fortsättningen blir de bara dagens låt !


Kraaaaaam / aliceandersson


Dagens låt ; Hero - Enrique Iglesias (:

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards