aliceandersson

Alla inlägg den 30 juni 2010

Av alice andersson - 30 juni 2010 19:42

Tjo !

Nu vare ett tag sen jag blogga, i förrgår va jag hos farmor och sov kvar och hade inte tillgång till en dator. Igår va jag för trött ;p men nu bloggar jag lite iaf ! I förrgår va jag ju som sagt hos farmor, de va nice ;) Jag fick 50kr av Rolle om jag skulle klippa gräset och för att jag skulle göra de på en gång så fick jag 50kr av farmor med. Så 100spänn för att klippa lite gräs ;) Sen igår åkte jag hem från farmor typ vid 5 och gjorde inget speciellt typ läste lite (: Idag har jag gjort destå mer, mamma kom och väckte mig vid 10 och då gick jag och tvättade håret. Sen till halv 2 blev jag skjutsad ut till vårnäs för att jobba. Vi bärde spånbalar till alal boxar och fixade, sen så till 5 kom mamma, pappa & Kajsa för att hämta mig. Då åkte vi hem och mamma bakade pizza medans jag Kajsa och pappa satte upp tält, (vi var ju tvugna och se om de gick!) jag hittade ett gammalt smidigt litet tält som är smart om man ska tälta någonstans ;p Så de blir bra till nästa vecka Tove ! ;D  Nu sitter jag här och lyssnar på lite musik och ska kolla om jag hittar nåra kuliga noter, tror jag.. Juste ! Vet ni?! ;o jag har bara badat 1 gång i år ! och de va INNAN sommarlovet ! o.O De måste jag ändra på ! Någon som vill va med mig nästa vecka eller nångång? (:


Kraaaaaam / aliceandersson


Dagens låt ; Hoist the colors from Pirates of the Caribbean; At world's end

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards