aliceandersson

Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av alice andersson - 30 augusti 2010 19:41

Hej !

Idag var de skola igen, dagen va faktiskt skitkul ! Haha på svenskan skrattar man ju som vanligt år läraren, hon är ju fan dum i huvudet ! Vet inte änns vad folkpartiet är ! Ehm, på lunchen gick jag och Tove till Salambo och käka. Vi dela på en pizza, asså jag fattar inte hur man kan äta en hel själv, jag blir ju super mätt av en halv ! Idrotten va kul, vi körde fotboll. Tove fällde sig själv typ hela tiden xd Haha, jag vet inte hur många målchanser jag hade som jag missade x) Höhö, vilket lag som vann vet jag inte ;p När jag kom hem gick jag upp till mormor en sväng och hälsade på. Sen så gick jag hem och spelade piano, i lööööv it ! :D Justja, jag har typ jätte ont i min fot också! De är typ ngn inre blödning eller ngt ! ;o Tror jag iaf.. Men jag är ju ingen doktor :p


  Jag har INTE skrivit dikten.


Kraaaaam / aliceandersson


Dagens låt ; Ditt stora hjärta - Lasse Lindh

Ovido - Quiz & Flashcards