aliceandersson

Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av alice andersson - 29 augusti 2010 19:56

Hej !

Idag har jag färgat mitt hår ! :D De blev niiice ! Slänger in en bild på de lite senare ;) Vi färgade håret i morse, jag hjälpte mamma med hennes oxå (: När vi hade färgat klart slappade vi bara, men sen efter typ kanske en halvtimme hade pappa gjort mat. De skulle bli fisk, usch. Så jag åt köttfärspaj, som jag oxå gjorde igår, och dagen innan dä'... :p Haha, sen så kollade vi på bilder från när mamma och pappa va små. Vid halv 4 typ åkte jag kajsa och min far ut i skogen för att plocka svamp. När vi typ precis hade kommit in i skogen sa kajsa att hon ville hem. Så efter ett tag skjutsade jag och min far kajsa till farmor, och gav oss ut iskogen igen. De blev faktiskt rätt mkt kantareller, skojj. Ehm, sen när vi kom hem satt jag mig här ;p Haha sen skulle jag fixa lite nudlar åt mig, de började inte så bra.. Jag fick inte upp påsen först så jag tog en kniv men de va knappt så att jag fick upp den ändå. Sen när jag skulle skölja ur kastrullen vinklade jag den lite konstigt så allt vatten sprutade på mig xD Haha, klant jag är ! Och så måste jag bara tacka världens bästa kompis TOVE för den fina designen ! :D  


  Bara för att kajsa är så gullig ! (:

Mitt fina håååår ! :D


Kraaaam / aliceandesson 


Dagens låt ; Skyll på mej - Lasse Lindh

Ovido - Quiz & Flashcards