aliceandersson

Alla inlägg den 11 juli 2010

Av alice andersson - 11 juli 2010 20:46

Hallå där !

Nu vare ett tag sen jag blogga, men jag har inte haft lust.. I morse skrev jag ut lite noter så nu ska jag väl lära mig dom oxå ;) Nu har jag äntligen läst ut alla Harry Potter böcker, eller äntligen och äntligen, de är tråkigt att dom är slut.. Den sista, Dödsrelikerna, är jätte sorglig jätte spännade och jätte bra ! De är massa som inte ska dö som dör.. :( Som Dobby och Hedwig tex.. :( Man får svar på allt man inte har fattat och man har nog fått lite fel uppfattning av Snape.. Men den slutar rätt bra iaf ! Nu sitter jag här i mitt super varma rum (32grader..) och lyssnar på musik. I morron ska jag nog åka till Vingåker och lämna tbx lite böcker, men sen fick jag lust och åka till K-holm nångång under veckan, nån som vill med ? (: Justja, på söndag ska jag och pappa börja träna ;p I 84 dagar eller vad han nu sa.. Vi får se hur de blir med de ;p Men nu ska jag fixa design och ja.. jag vet inte riktigt xp


Vi ses !

Kraaaaaam / aliceandersson 


Dagens låt ; Love song - Sara Bareilles (:

Ovido - Quiz & Flashcards