aliceandersson

Alla inlägg den 30 november 2010

Av alice andersson - 30 november 2010 19:45

tjo.

vet ni? idag har de inte vart en bra dag. först så blev jag arg på mitt hår asså va bajs. mm, men sen så börja jag blöda näsblod mitt under en lektion. och mitt stolta fan som jag är kunde jag ju inte gå ut, så jag väntade till lektionen innan jag gjorde ngt åt de. maten smakade skit men de va ju inget ovanligt. sen så vare matte prov, de va faktiskt lite svårt. iaf 13 o 15. sen på spanskan fick vi tbx proven, jag fick VG+. de trodde jag faktiskt inte. hm, jag har tråkigt. jag skriver upp de 7 bästa filmerna (inte i ordning):


1. Harry Potter

2. Charlie St. Cloud

3. Starstruck

4. The Twlilght Saga

5. Pirates Of The Caribbean

6. Avatar

7. 17 again


eyy, jag har gjort smörgåstårtor idag. 3st. och jag har äntligen bestämt vad de är jag ska baka till hemkunskapen, pepparkakor, från grunden. wooow.

jag är trött. i morrn äre musik, najjs. slänger med en bild på snygga sterling ;)

 


i don't know what i'm feeling


kraaam/ aliceandersson


dagens låt; Underdog - You Me At Six


Ovido - Quiz & Flashcards